Sportske aktivnosti
Dobro je poznato da period djetinjstva zauzima sasvim posebno mjesto u razvoju svakog pojedinca, a tjelesna kultura je sve značajniji faktor u određivanju cjelokupnog razvoja djeteta. Tjelesno vježbanje (igra) je nedvojbeno osnovno ponašanje koje u predškolskoj dobi treba uvažavati i poticati, a samim time nastaje i potreba za sistematskim i kvalitetnim provođenjem tjelesne kulture.Osim što zadovoljava djetetove osnovne potrebe (kretanje), provođenje planski osmišljenog tjelesnog vježbanja za razvoj motorike potiče intelektualni, socijalni i emotivni razvoj djeteta.
Mnogobrojna znanstvena istraživanja ukazuju da je dob od druge do sedme godine života ključna za razvoj osnovnih motoričkih gibanja kroz osnovna kretanja kao što su: hodanja, trčanja, skakanja, preskakivanja, provlačenja, bacanja, hvatanja, penjanja,višenja itd.
Ove aktivnosti usmjerene su ka omogućavanju djeci različitih mogućnosti i inicijalnih motoričkih stanja da razviju svoje motoričke predispozicije do optimuma. Svi sadržaji programa odabrani su u skladu s mogućnostima djece predškolske dobi.